maanantai 10. helmikuuta 2014

Erisania herkälle iholle

Olen Hopottaja, ja pääsin mukaan kampanjaan testaamaan Erisanin kosteuttavaa kuorintavoidetta sekä uudistavaa silmänympärysvoidetta. Tuotemerkkinä Erisan on minulle entuudestaan tuttu. Olen käyttänyt ainakin puhdistusemulsiota sekä kosteusvoidetta.

Herkkäihoisena käytän usein hajustamattomia tuotteita. Erisanissa pidän myös kotimaisuudesta ja siitä, että tuotteet on kehitelty yhdessä allergia- ja astmaliiton kanssa.



Kuorintavoidetta olen käyttänyt kerran. Voide on täyteläinen ja helppo levittää. Rakeet ovat pieniä, eivätkä tunnu liian hankaavilta. Käsittelyn jälkeen iho tuntui pehmeältä ja näytti kirkkaammalta.

Silmänympärysvoidetta olen käyttänyt useamman päivän ajan aamuin ja illoin. Paljon kehuja voiteen täyteläisestä koostumuksesta, joka ei kuitenkaan jätä iholle rasvaista tunnetta ja imeytyykin nopeasti. Pidän myös siitä, että tuote on putkolissa, eikä purkissa. Näin ollen se säilyy hygieenisempänä ja helpompi käyttää pitkien kynsien kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!